Se hvad de forskellige frivillge hold laver. Vi glæder os til at se dig!

Opsætning af og ansvar for strøm og lys på hele pladsen.

Ad hoc opgaver i forbindelse med opsætning- og nedtagning af festivalspladsen, tage imod leverandører samt kørsel af maskiner på pladsen

Servicering af vores kunstnere.

Afhentning af diverse bestilte varer/ting ude i byen.

Arrangerer maden til de frivillige medarbejder.

Bygger alt stort og småt på festivalen.

Hjælper med at holde festivalens viskestykker, T-shirts, skjorter og klude rene.

Planlægger festivalen i samarbejde med holdlederne.

Vurderer og hyrer musikken til festivalen.

Salg af merch, opsætning/opfyldning af merchbod

 Holdet har al kontakt med de frivillige medarbejdere.

Finde sponsorer før, under og efter festivalen, stå for planlægning og udførelse af evt. erhvervsarrangementer.

Fremstilling af kager og salg af disse, samt salg af kaffe og øl mm. Holdet består af både salgspersonale samt flyvere. Flyverfunktionen involverer løft.

Salg af drinks, øl, vand, vin og snacks. Holdet består af både salgspersonale samt flyvere. Flyverfunktionen involverer løft.

Salg af øl, vand, vin og snacks. Holdet består af både salgspersonale samt flyvere. Flyverfunktionen involverer løft.

Salg af øl, vand, vin og snacks. Holdet består af både salgspersonale samt flyvere. Flyverfunktionen involverer løft.

Afvikling og opsætning af lyd og lys til vores kunstnere i Humlehaven. Arbejdet involverer løft.

Sørger for at holde festivalpladsen pæn og ren.

Afvikling og servicering af publikum på Vikingescenen.

Rundering på festivalpladsen. Servicering af camp-gæsterne, samt holde øje med campen.

Bygger scenerne op og tager dem ned igen.

Står for info og billetsalg til publikum.

Kontrol af billetter/armbånd, håndhævelse af sikkerhed

PR-holdet formidler de store og små oplevelser fra festivalen på sociale medier, website, pressen før, under og efter festivalen.

Skip to content