holdbeskrivelser

holdbeskrivelser

Læs om vores opgaver på festivalen her

Som i mange andre foreninger sidder der også for Frederikssund Festival en bestyrelse der samler alle trådene for at få festivalen op at køre. Den består af en bestyrelsesformand, seks bestyrelsesmedlemmer og to suppleanter. I vores bestyrelse deltager alle ved langt de fleste bestyrelsesmøder, da det er et stort arbejde at stable en festival på benene.

Bestyrelsen har en finger med i alle funktioner på festivalen, i samarbejde med de bedste holdledere, frivillige samt aktører udefra. Vi er alle vilde med at få Frederikssund Festival op at stå.

Hvis man har mod på at være med i bestyrelsen skal man stille op på den årlige generalforsamling.

HR står for Human Resources i større firmaer.

På Frederikssund Festival står det for HjerteRum.

Dette er holdet der står for alt der har med de frivillige at gøre. Før festivalen bliver de frivillige fordelt på hold og en masse information kommer ud fra HR.

Under festivalen er vi med til at få en masse dele til at hænge sammen og skulle der være en frivillig eller flere der har brug for et kram eller et lyttende øre, så er det os der står klar.

HR mangler pt. ikke medarbejdere.

Dette lille hold sørger for at hente varer og handle ind så udsalgsstederne har noget at sælge.

Indkøb mgl. pt. ikke medarbejdere.

Varetager festivalens økonomi.

Økonomi mgl. pt. ikke medarbejdere.

PR-holdet arbejder under festivalen med at formidle de store og små oplevelser fra festivalen på de sociale medier, og i pressen. Det er dem du ser gå rundt med kamera og mikrofon. Intet er er for stort, intet er for småt. Så meget som muligt skal foreviges.

PR-holdet varetager også festivalens website, pressemeddelelser og sociale medier hele året op til, og lige efter festivalen.

De frivillige på dette hold sælger billetter og sætter adgangsarmbånd på vores gæster.

De frivillige er også klar med information om festivalen og de forskellige tings placering, hvis der skulle blive brug for dette.

Vurderer og hyrer musikken til festivalen.

Musik-udvalget mgl. pt. ikke medarbejdere.

Dette hold tager sig af de kunstnere, der spiller på Frederikssund Festival. De frivillige hygger om kunstnerne og sørger for, at der er alt hvad de har brug for så vores kunstnere føler sig så godt tilpas som muligt.

De grønne er de frivillige der hvert år får vores gæster til at rose festivalpladsen fordi alt bliver holdt rent og pænt.

Holdet sørger for at arbejde så grønt og miljøvenligt som muligt.

Overskriften siger næsten sig selv.

Dette hold arbejder for at kunne mætte mundene på de medarbejdere der arbejder på festivalen.

Café, bar og tapperierne er i år slået sammen til et mad- og øl-telt i hver sektion.

Dette hold sørger for en hyggelig stemning i Humlehavebygningen ”Lille Valhal”
De åbner kl. 12 samtidig med resten af pladsen og står klar til at servere alt fra Café Latte til den kaffetørstige til en fadøl til dem der har en tør gane der skal fugtes.

Holdet består både af frivillige der står i udsalget, frivillige der gør fx. kaffe og toasts klar i bagbaren samt et flyverhold der henter varer til Cafeen.

Åbningstid kl. 9.00, lukketid kl. 18.00. Arbejdstid for medarbejdere på holdet ligger mellem kl. 8.00 og 18.30 med forskellige vagter.

Café’en mgl. pt. ikke medarbejdere.

Café, bar og tapperierne er i år slået sammen til et mad- og øl-telt i hver sektion.

Barholdet holder til i de samme lokaler som Caféholdet. Barholdet overtager kl. 18 og sætter gang i drinksudskænkningen, samtidig med man stadig kan købe øl og kaffe.

Bar-holdet består af bartendere i udsalget samt flyvere der henter varer samt laver mange mange toasts til de småsultne gæster.

Baren lukker kl. 03

Café, bar og tapperierne er i år slået sammen til et mad- og øl-telt i hver sektion.

Dette hold består af flere forskellige udskænkningssteder;  Teltet, Humlehavens ølvogn samt Vikingescenens to øludsalg.

De frivillige i disse udsalg langer mange fadøl over disken, samt andre drikkevarer.

Tapperierne har også brug for flyvere der kan hente varer når der mangler.

Dette hold arbejder så vidt det er muligt før og efter festivalen.

Byggeholdet sætter hegn op, bygger platforme og trapper hvor det er nødvendigt.

Ja, de sørger for at bygge op, så festivalen kan køre så glat som muligt.

Dette hold sørger for at der er strøm og vand til alle dele af festivalen. De arbejder før, under og efter festivalen. På dette hold skal man have en baggrund som elektriker eller lignende.

Dette hold står for alt der har med afvikling af de store koncerter på Vikingescenen.

Dette hold gør scene klar, tjekker armbånd ved indgangen ja alt der høre med til at give kunstnerne de bedste rammer når de skal optræde, samt give publikum de bedste rammer for en fest.

Er det hold der sørger for at hjælpe kunstnerne der skal optræde på de scener der er ud over Vikingescenen.

Holdet arrangerer gear, stiller op og samarbejder med lydfolkene om at bygge den bedste ramme op for kunstnerne.

Dette hold bygger Vikingescenen sammen med professionelle sceneriggere.

De frivillige på dette hold løfter, bygger, bærer og arbejder for at vores store friluftsscene og området omkring står snorlige.

Dette hold opretholder ro og orden på næsten hele pladsen.

Hjælper med at holde festivalens viskestykker, T-shirts og klude rene.

Vaskeriet mgl. pt. ikke medarbejdere.